SMM
просування
в соцмережах

SMM маркетинг у соціальних мережах (social media marketing) — це використання платформ соціальних мереж для комунікації з аудиторією, популяризації вашого бренду, збільшення продажів та залучення відвідувачів на ваш веб-сайт. Він включає публікацію якісного контенту в профілях вашої компанії у соціальних мережах, пошук та залучення ваших прихильників, аналіз результатів та розміщення реклами в соціальних мережах.

П’ять основних пунктів маркетингу в соціальних мережах
01
Стратегія
02
Планування
та публікація
03
Спостереження,
взаємодія
та залучення
04
Аналітика та звітність
05
Реклама
Зараз SMM — це інструмент для бізнесу, де вам не потрібно витрачати більше ресурсів ніж ваші конкуренти, щоб перемогти їх. Соціальні медіа дають вам можливість бути унікальними та відрізнятись від своїх конкурентів найбільш рентабельно-ефективним способом. Правильно побудована SMM-стратегія дає можливість максимально збільшити кількість конверсій за мінімальних витрат ресурсів.

КЕЙСИ

01 / 04
Нова
стратегія
Києва
Сайт
Нова
стратегія
Києва
Сайт
Нова
стратегія
Києва
Сайт
Нова
стратегія
Києва
Сайт

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ

Комплексне SMM просування
від 400 $
Створення та оформлення
сторінки в соцмережах
від 250 $
Ведення сторінки на Facebook
від 250 $
Ведення сторінки в Instagram
від 200 $
Ведення каналу на YouTube
від 150 $
Ведення каналу в Telegram
від 250 $
Ведення декількох сторінок
в соцмережах
від 300 $
Підтримка коментарями,
лайками, поширеннями
від 80 $

ЕТАПИ РОБОТИ

Після того, як менеджер провів з Вами консультацію та було визначено перелік необхідних послуг, ми переходимо до наступного плану співпраці: тариф, підписаний договір і проведена оплата, ми приступаємо до виконання обумовлених робіт.
1
Визначення основних цілей та задач, які мають бути досягнуті в результаті співпраці, підписання договору, проведення авансових оплат
2
Проводення аналізу цільової аудиторії та конкурентів
3
Розробка стратегії просування, аналітика та концепія розвитку бренду
4
Розробка контент-плану, візуального оформлення сторінок, планування та публікацій унікального і трендового контенту
5
Налаштування таргетованої реклами
на визначену цільову аудиторію і аналіз
її результатів (за потреби)
6
Аудит та аналітика виконаної роботи

ЧОМУ Mas Agency?

01
Маємо великий
досвід в SMM
02
Проводимо комплексну аналітику
03
Не використовуємо
конвеєрні
рішення
04
Пропонуємо хорошу ціну
05
Завжди на зв'язку
з клієнтом

FAQ

Поширені питання по розробці, створенню та підтримці сайту.
Що таке SMM?
Давайте розберемо по пунктах що таке Social Media Marketing:

Social — спільнота людей
Media — цифровий інформаційний простір
Social Media — це спільнота в соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, Twitter, Telegram та ін.

Social Media Marketing — це те що допоможе вам: отримати нових підписників сторінок, лайки, перегляди; залучити нову аудиторію на сайт або в ваш реальний бізнес — наприклад ресторан або магазин. Він також допоможе з продажем товарів та послуг. SMM цікавий для кожного — у кого є Iнтернет, смартфон, планшет чи комп'ютер. Для простих користувачів — це можливість отримати вподобання, репости, підтримку, нові знайомства і визнання. А для підприємців - це спосіб залучити нових клієнтів, продати товар, популяризувати свій бренд чи бренд своєї компанії через соціальні мережі.
Для чого потрібен SMM?
Маркетинг в соціальних мережах вирішує багато завдань, основні з яких:

1. Просування бренду - Вас і вашої компанії
2. Підвищення довіри до Вас
3. Двостороння комунікація з аудиторією
4. Вивчення конкурентів
5. Аналіз своєї аудиторії
6. Залучення і утримання своєї потенційної аудиторії
7. Безпосередні продажі товарів та послуг
Чи повинна моя компанія бути присутня в усіх соціальних мережах відразу?
Це залежить від компанії, її розміру і цілей. Вважається, що компанія має бути присутня в тих мережах, де є її цільова аудиторія - а це можуть бути далеко не всі соцмережі.

Має значення розмір компанії і її фінансові можливості: наприклад, OKKO або McDonald’s легко можуть дозволити собі створювати унікальні пости для всіх соцмереж відразу, а для невеликого виробництва сумок під Києвом це може бути не раціонально та накладно.
Що таке контент-маркетинг і чим він мені може допомогти?
Контент-маркетинг - це використання контенту, тобто вмісту сторінки в соцмережах, сайту або блогу для залучення клієнтів. Регулярно повідомляючи вашим підписникам якісь новини, цікавинки, лайфхаки професії та інші види контенту, ви формуєте в їхніх очах позитивний, професійний образ свого бренду. Чим цікавіший і оригінальніший буде ваш контент, тим частіше відвідувачі сторінки будуть натискати кнопку "поділитися", щоб показати це своїм друзям в мережі. Це в свою чергу залучить інших користувачів соцмереж слідкувати за вами та взаємодіяти з вашим обліковим записом.
Як набрати «живих» підписників?
Щоб отримати на сторінці якісних підписників з числа потенційних ваших клієнтів, необхідно:

- Використовувати таргетовану рекламу
- Рекламувати свою сторінку офлайн
- Розмістити кнопки соцмереж на сайті, щоб люди могли взаємодіяти за допомогою них
- Розсилати запрошення підписатися на сторінку потенціним клієнтам з числа знайомих
- Публікувати рекламні пости у профільних спільнотах
- Купувати рекламу у блогерів. Проводити конкурси та розіграші.
- Публікувати якісний і цікавий контент, яким захочуть поділитися.

"Сірі" методи також існують, але вони несуть за собою ризик блокування облікового запису, а "чорні" методи пильно відслідковуються самими соцмережами - блокування за них відбуваються практично миттєво.
Скільки коштує набрати 10 000 підписників?
На це питання чітко і відразу можна відповісти тільки в одному випадку - якщо ви хочете купити ботів. Але боти - це погано. Подумайте, чи потрібні вам у своїх підписках хаотичні назви нікнеймів, які в кращому випадку зависнуть як пусті сторінки, а в гіршому - приведуть до блокування вашої сторінки.

Для того щоб набрати реальних людей, треба зрозуміти, хто ваша цільова аудиторія, чим вона займається, якими речами цікавиться, в яких соцмережах спілкується. І тільки потім вибирати стратегію просування.

Вартість підписника також може може бути різною: на це впливає і специфіка бізнесу, і величина потенційного кола клієнтів, і кваліфікація SMM-фахівця, і сезонність та ще дуже багато факторів.
Що таке таргетована реклама?
Таргетована реклама - це текстові, медійні або мультимедійні оголошення, які демонструються тільки тим користувачам мережі Інтернет, які підходять певним критеріям вимог, які задає рекламодавець. Один з найбільш перспективних та точних методів - таргетинг в соціальних мережах, в яких зібрана найповніша і достовірна інформація про користувачів.

Головна перевага такої реклами – це можливість донести ваше рекламне повідомлення тільки до тих, кому воно дійсно може бути цікаво.
Скільки коштує SMM-просування мого проекту?
Щоб дізнатися точну вартість, необхідно залишивши Вашу заявку на нашому сайті або зв’язатися з менеджером.
Скільки грошей я зароблю завдяки соцмережам?
Потрібно чітко розуміти що, в SMM як і в маркетингу неможливо працювати з твердженням «Я покладу 10 грн, а ви повинні повернути 100 грн».

SMM вкрай рідко використовується як інструмент прямих продажів. У соціальних мережах практично неможливо продавати все напряму, потрібно налагоджувати відносини з потенційними покупцями, завойовувати їхню довіру, щоб вони перетворилися на постійних покупців.

Через певний час, коли ви отримаєте перші результати, ви зможете чітко зрозуміти, яку суму ви витрачаєте в місяць на SMM, що в неї входить, що ви отримуєте в результаті діяльності SMM-фахівця і на скільки це рентабельно для вас.
Хочу щоб все було дешево! Це ж соцмережі, за що там платити такі суми?!
Ось тут не варто гарячкувати з такими заявами. Адже як і кожна робота, якісний SMM-маркетинг має оплачуватись. Лише для ведення сторінок у соцмережах залучаються модератор, копірайтер, SMM-ник та аналітик, які відповідають за кінцевий результат. Якщо ви не хочете цупити контент з інших спільнот та ресурсів, а хочете бути унікальними, тут ніяк не обійтися без допомоги ілюстраторів, дизайнерів і фотографа. А це, відповідно, вимагає додаткових коштів на оплату їхньої праці. Окрім того велика частина бюджету йде на таргетовану рекламу та розміщення оголошень у спільнотах.

Звичайно ви можете самі продукувати контент, вести сторінки та навіть запускати рекламу, але чи вийде це якісно і скільки відбере вашого дорогоцінного часу - це питання.