Соціальні медіа та політика: 10 найкращих практик для проведення кампаній

Хочеш того чи ні, соціальні медіа та політика стали нероздільними. Це тому, що стільки нашого політичного дискурсу відбувається через соціальні мережі.
Чому так? Твіти та коментарі представляють сучасний громадський форум. Здатність соціальних мереж повідомляти новини в режимі реального часу змінило спосіб сприйняття інформації.
Тим часом здатність обмінюватись думками з електоратом та виборцями є безцінною для політиків, які хочуть вплинути на громадську думку.
І тому політики з обох боків представляють зараз одні з найактивніших аккаунтів у соціальних мережах (зауважте, що два найпопулярніші акаунти Twitter - це американські президенти).
Однак навігація соціальними мережами та політикою може бути складною для тих, хто відповідає за управління державними рахунками. Саме тому Mas Agency склали цей посібник.
10 найкращих практик для соціальних медіа та політики
Нижче ми розбили деякі ключові теми та найкращі практики, коли мова йде про соціальні медіа для політичних кампаній.
Компанія Мас Едженсі підготувала для Вас обзор від розробки стратегії до боротьби з тролями.
1. Залучіть громадськість за допомогою відео в прямому ефірі
Відео в прямому ефірі захопило політичні соціальні медіа.
Служачи своєрідною альтернативою традиційним випускам новин, відео в соціальних мережах дає політикам змогу повідомляти власні новини та вести розмови з виборцями в режимі реального часу.
Наприклад, багато політиків взяли участь у регулярних прямих трансляціях у Facebook та Instagram як засобом взаємодії з виборцями та електоратом. Замість того, щоб просто розмовляти з виборцями, пряме відео заохочує як до змістовних, так і до приємних розмов.
Соціальне відео в прямому ефірі особливо потужне для менших місцевих політиків, яким потрібно вирішувати питання, які не можуть мати доступу до головних ЗМІ.
Наприклад, представник палати Флориди Анна Ескамані широко використовувала Facebook Live протягом усієї ситуації з епідемією COVID-19, щоб інформувати виборців про виплати по безробіттю тощо.
Починаючи від закулісних кадрів і закінчуючи віртуальними ратушами, прямих трансляцій - це, мабуть, одна з найважливіших особливостей соціальних медіа, якими повинні скористатися політики.
2. (Факт-) перевірте себе перед публікацією
Це може здатися безглуздим, але варто зазначити.
Соціальні медіа служать джерелом новин для більше половини американців, і багато людей щодня перевіряють кілька разів на наявність оновлень. Сказати, що політичні новини рухаються швидко, було б заниженням.
Ось чому так важливо застосовувати ініціативний підхід проти дезінформації. Сюди також входять висловлювання чи коментарі, які, можливо, вам знадобляться, щоб повернутися назад, оскільки ви не знайшли час, щоб перевірити їх.
Кожен, хто керує соціальними мережами для політичних кампаній, несе відповідальність.
Помилкові претензії та дезінформацію важко утримати, коли вони були опубліковані. Таким чином, не забудьте скласти якийсь процес затвердження або, принаймні, перевірте свої джерела та формулювання, перш ніж висувати потенційно суперечливі заяви.
Пам’ятайте: соціальні медіа та політика - це не все для всіх. У часи, коли президентські твіти вважаються загальнодоступними, існують реальні наслідки, які поєднуються із соціальною присутністю політика.
3. Не враховуйте «молодших» соціальних платформ
Twitter і Facebook - це платформи для політичних рахунків.
І виходячи з демографічних даних у соціальних мережах та того, як традиційно голосують вікові групи, це цілком логічно.
Але не враховуйте подібних до міленіалів та поколінні Z, які обидва представляють зростаючу базу виборців, зацікавлену в активізмі. Наприклад, ми бачимо все більше і більше людей конгресу, сенаторів та губернаторів, які інвестують в Instagram, наприклад.
Тим часом Демократичні праймеріз 2020 року вперше побачили, як кандидати використовують TikTok і навіть на Snapchat.
Висновок тут полягає в тому, що не існує “єдиної” платформи, коли справа стосується соціальних медіа та політики. Це також говорить про важливість перехресного розміщення вашого соціального змісту в кількох мережах, коли це можливо, для економії часу та охоплення більшої кількості виборців.
4. Зусередьте свої зусилля щодо збору коштів наперед
Ми вже знаємо, що такі платформи, як Facebook, представляють величезну силу для збору коштів та витрат на рекламу. Політична реклама - не виняток.
Для довідки ви можете знайти будь-якого політичного кандидата за допомогою бібліотеки оголошень Facebook, щоб побачити, скільки витрачають їхні кампанії (спойлер: багато).
Ми не будемо вникати в анатомію ідеальної політичної реклами у Facebook: просто знайте, що збір коштів є головним для соціальних медіа та політики.
Окрім показу оголошень у Facebook, запит на пожертви через захищені посилання - це також чесна гра. Наприклад, багато кандидатів розміщують свої посилання на пожертви у своїх соціальних біографіях або як спеціальний «закріплений» пост.
Звичайно, не використовуйте соціальні медіа як місце для розсилки повідомлень про пожертви. Натомість впишіть їх у свою контентну стратегію за потреби, поряд із новинами та іншими інформаційними публікаціями.
5. Дізнайтеся, як поводити себе з тролями
Зазвичаї вони часто зустрічаються як менеджери соціальних мереж. І якщо ви керуєте соціальними мережами для політичних кампаній, ви це прекрасно знаєте. Тролінг і переслідування, спам в коментарях, масова звітність. На жаль, все вищезазначене відбувається на території соціальних медіа та політики.
Окрім як бути не пробивним та озброїтись «товстою шкірою», мабуть, найкращою порадою, яку ми можемо запропонувати, це робити все можливе, щоб ігнорувати такі коментарі та не годувати тролів. Спробуйте підкреслити почуття спільних тем в коментарях і не заохочуйте зайвих сутичок. Це все повертає нас назад до поради No 2.
Як допоміжну пораду, майте на увазі, що державні службовці не можуть блокувати людей у Facebook. Існує безліч суперечок щодо законності чи етичності цього, оскільки соціальні медіа розглядаються як публічний форум.
Залиште прихильникам та учасникам спільноти можливість повідомляти про неприйнятні публікації. Якщо це можливо, спробуйте підштовхувати до обговорення більш суперечливих тем у ваші приватні повідомлення, коли це доречно. Що б ти не робив, будь ввічливим.
6. Визнайте, що не всі цікавляться політикою
Порівняння соціальних медіа та політики з бізнесом чи брендом - це яблука та апельсини.
Звичайно, ваша мета - збільшити свій рахунок підписників та збільшити рівень охоплення вашої кампанії.
Але, як зазначається у нашому довіднику з соціальних медіа та уряду, громадськість у цілому розглядає політичні публікації як найбільш «надокучливі».
Чому? Деякі люди не хочуть взаємодіяти з політикою чи урядом у соціальних мережах. Можливо, вони згоріли, не хочуть ні з ким сперечатися або просто не цікавляться.
А деякі люди взагалі намагаються блокувати та уникати політичних дискусій через соціальні мережі. Однак не сприймайте це особисто. Залучення послідовників та підтримка часом може здатися важкою битвою.
І це добре. Просто зосередьтеся на своїх цілях та взаємодійте з обліковими записами та прихильниками, які відповідають вашій справі, перш за все.

7. Послідовно задавайте (і відповідайте) на запитання
Задавання питань - це перевірений спосіб активізувати взаємодію в соціальних мережах.
Як підкреслюється порадою №1, запитання та відповіді - це хліб і масло політичних публікацій. Поставити актуальні запитання своєму підписнику - це простий спосіб заохотити обмінюватися думками. Так само це спосіб показати, що ви готові слухати своїх виборців.
Використовуючи такі платформи, як Instagram Stories, ви можете приватно перевіряти свої запитання та публікувати відповіді для своїх фоловерів. Це дозволяє публікувати більш вдумливі відповіді, а також служити тим, на що виборці можуть посилатися в майбутньому.
8. Оцініть більше поділок за допомогою візуального вмісту
Візуальний пост, такий як відео та інфографіка, є одним із найбільш поширених соціальних матеріалів. Це стосується майже кожної платформи.
Якщо ви робите важливе оголошення, подумайте, як можна скласти візуальний матеріал, щоб відповідати йому. Наприклад, ви можете легко створити це таким інструментом, як Canva.
Не турбуйтеся про те, щоб витратити купу часу та енергії на редагування, якщо ви, до речі, хочете зайнятися відеозйомкою. Зрештою кадри з мобільних телефонів стали основним елементом політичних соціальних медіа.
Перевага розміщення візуального вмісту полягає в тому, що він є першочерговим для розповсюдження, що, в свою чергу, призводить до того, що ваш обліковий запис стає відоміший серед більшої кількості виборців. У свою чергу, ви готуєтесь до нових підписників, які можуть дізнатись про вашу ідею та те, за що ви виступаєте. Подумайте про такий обмін інформацією як про своєрідне цифрове усне спілкування.
9. Знайдіть час для позитивних, позапартійних дописів
Коли вражаючі 91% американців погоджуються з високою політичною напруженістю, ми не можемо заперечити різницю, яка очевидна, коли ми дивимося на політику та соціальні медіа.
Однак не все повинно бути партійним. Зверніть увагу на те, що ми говорили раніше про те, що не всі хочуть чути про політику. Це може також стосуватися людей, які наслідують вашу ідею.
Особливо зараз позитивна історія "просто тому, що" може стати вкрай необхідною відмовою від дебатів та важких дискусій. Розгляньте деякі типи контенту для послідовників незалежно від приналежності до партії, включаючи піднесення місцевих історій та святкування свят.
10. Зробіть тему, яку потрібно публікувати щодня
З такою кількістю стратегій політичних кампаній, які стали можливими завдяки соціальним медіа, є багато контенту, яким треба маніпулювати.
Пожертви політичним партіям. Найближчі події та вибори. Оновлення законодавства.
І це навіть не включає новини в режимі реального часу, які відбуваються щодня.
З огляду на те, як швидко розвивається світ політики, важливо організувати та поставити в чергу свої найважливіші оновлення та публікації.
Ось де видавничі інструменти Sprout Social можуть стати в нагоді. Дозволяючи планувати та публікувати контент на кількох платформах, вам не доведеться вдруге здогадуватися про те, чи було розіслано важливе оновлення виборцям.
Детальніше компанія Mas Agency пропонує переконатися на практиці допомігши вашій політичній силі зайняти достойне місце в українській політиці.
Розуміння того, що публікувати та як обговорювати відповіді, зрештою дозволить вам створити підтримку та почуття згуртованості навколо своєї кандидатури.
І якщо вам потрібна допомога саме в цьому, радимо вам ознайомитися з нашим набором інструментів у соціальних мережах! Враховуючи, наскільки складні політичні дії в час цифрових технологій, наявність сучасних рекламних рішень - це завжди плюс.