Розміщення
у ЗМІ
та блогерів

Розміщення у ЗМІ та блогерів

Проведені дослідження показали, що споживачі набагато частіше довіряють рекомендаціям засобів масової інформації та блогерів, ніж прямій рекламі. Напрямок просування бренду у соцмережах та інтернет-ЗМІ стає надалі все популярнішим серед бізнесу і дає нові можливості для просування бренду в умовах жорсткої конкуренції.

Вплив на споживачів через новітні медіа дуже стрімко посилюється. Користувачі охоче довіряють лідерам думок, а відкрита реклама іноді дратує. Digital-агентство «MasAgency» допоможе Вам у співпраці з популярними блогерами та ЗМІ.

КЕЙСИ

01 / 04
Організація
прес-
конференцій
ЗМІ та блогери
ЗМІ та блогери
Відгуки
Instagram-
блогерів
ЗМІ та блогери
ЗМІ та блогери
Розміщення
інтервʼю
у ЗМІ
ЗМІ та блогери
ЗМІ та блогери
Огляди
продуктів
ЗМІ та блогери
ЗМІ та блогери

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ

Розміщення статей
на Інтернет-ресурсах
від 300 $
Розміщення реклами у блогерів
від 500 $
Написання статей (копірайтинг)
від 1000 $
Підтримка публікацій
в соцмережах
від 300 $

ЕТАПИ РОБОТИ

Після того, як менеджер провів з Вами консультацію, було визначено тариф, підписаний договір і проведена оплата, ми приступаємо до створення сайту.
1
Пошук та підбір найбільш підходящих майданчиків для розміщення промо-матеріалів клієнта.
2
Аналіз цільової аудиторії, перевірка відвідуваності та рівня залучення, підбір ресурсів з малою кількістю реклами та узгодження кошторису.
3
Розташування матеріалів у порядку пріоритету, узгодження матеріалів для розміщення та публікація.
4
Оцінка ефективності за допомогою сервісів аналітики різних ресурсів.

ЧОМУ Mas Agency?

01
Проводимо
комплексну аналітику
02
Не використовуємо
конвеєрні рішення
03
Пропонуємо хорошу
ціну
04
Робимо
роботу якісно
05
Віддаємо замовлення
в термін

FAQ

Поширені питання по роботі з блогерами та ЗМІ.
Як зробити рекламу більш ефективною?
- Необхідно ознайомити блогера з інформацією про продукт та надати якомога більше цікавих фактів;
- Якщо можна передати продукт на тестування - передавайте;
- Узгодити з блогером план публікації та наголосити на особливостях продукту;
- Працювати із блогером у напрямку нативної, а не відвертої реклами;

Завжди потрібно пам‘ятати, що люди люблять дивитися те, що їм цікаво, а не пряму рекламу. Щоб створити нативну рекламу, потрібно мати досвід та хист, тому потрібно шукати блогерів, які вміють це робити.
Як не помилитися з вибором площадки?
Обираючи блогера чи ЗМІ, проаналізуйте його контент, подивіться, як він рекламує інші продукти. Задайте собі питання: чи подобається Вам його подача і чи придбали б Ви самі той продукт, який він рекламує.
Як проаналізувати отримані результати?
Найкращий спосіб відстежувати ефективність реклами у блогерів чи ЗМІ за допомогою UTM-мітки, це допоможе відстежити переходи та покупки саме з цього виду реклами. Якщо створити мітку немає змоги, потрібно відстежувати пряму активність з цього ресурсу.

Також необхідно аналізувати статистику з того облікового запису, де була розміщена реклама, такі сервіси є в Instagram, Youtube та Facebook. Оцініть коментарі, лайки та інші можливі види взаємодій.

Ще одним засобом перевірки є промокод, це допоможе напряму відстежити конвертацію реклами.
З чого складається вартість послуг?
У вартість послуг входить рекламний бюджет для розміщення матеріалів у блогера чи ЗМІ, а також оплата праці фахівців, які будуть проводити перемовини, аналіз та розміщення матеріалів.