Поширені питання по роботі з блогерами та ЗМІ.
Як зробити рекламу більш ефективною?
- Необхідно ознайомити блогера з інформацією про продукт та надати якомога більше цікавих фактів;
- Якщо можна передати продукт на тестування - передавайте;
- Узгодити з блогером план публікації та наголосити на особливостях продукту;
- Працювати із блогером у напрямку нативної, а не відвертої реклами;
Завжди потрібно пам‘ятати, що люди люблять дивитися те, що їм цікаво, а не пряму рекламу. Щоб створити нативну рекламу, потрібно мати досвід та хист, тому потрібно шукати блогерів, які вміють це робити.
Як не помилитися з вибором площадки?
Обираючи блогера чи ЗМІ, проаналізуйте його контент, подивіться, як він рекламує інші продукти. Задайте собі питання: чи подобається Вам його подача
і чи придбали б Ви самі той продукт, який він рекламує.
Як проаналізувати отримані результати?
Найкращий спосіб відстежувати ефективність реклами у блогерів чи ЗМІ за допомогою UTM-мітки, це допоможе відстежити переходи та покупки саме
з цього виду реклами. Якщо створити мітку немає змоги, потрібно відстежувати пряму активність з цього ресурсу.
Також необхідно аналізувати статистику з того облікового запису, де була розміщена реклама, такі сервіси є в Instagram, Youtube та Facebook. Оцініть коментарі, лайки та інші можливі види взаємодій.
Ще одним засобом перевірки є промокод, це допоможе напряму відстежити конвертацію реклами.
З чого складається вартість послуг?
У вартість послуг входить рекламний бюджет для розміщення матеріалів у блогера чи ЗМІ, а також оплата праці фахівців, які будуть проводити перемовини, аналіз та розміщення матеріалів.