Дизайн
та брендинг

Дизайн та брендинг

Від вигляду Вашого сайту, бренду компанії, рекламних матеріалів чи навіть банальної презентації залежить перше враження потенційного клієнта, яке зазвичай складає 45% успіху. Тому завжди важливо звертати увагу на дизайн і брендинг ваших матеріалів, які мають викликати захоплення, в той же час не перевантажувати увагу зайвими елементами, а головне — ПРОДАВАТИ.


Тож, якщо Ви прагнете мати якісний сайт з авторським дизайном та зручним інтерфейсом, стильний брендинг чи “продаючі” рекламні креативи для свого бізнесу чи іншої сфери діяльності — Вам до “Mas Agency”. Ми пропонуємо унікальні ідеї та сучасні підходи, щоб створювати найкращі продукти для наших клієнтів. Зробивши замовлення в нашому агентстві, Ви 100% справите враження на свою аудиторію, перетворите відвідувачів на клієнтів і зробите свій бізнес ще більш успішним!


Діджитал-агентство “Mas Agency” – це ключ до Вашого успіху, оскільки ми не діємо за шаблонами, а гарантуємо своїм клієнтам унікальність.

КЕЙСИ

01 / 04
Сайт
Новопечерські
раки
Web Design
Сайт
Парк
Осокорк
Web Design
Сайт
діти ми
встигнемо
Web Design
Сайт ZEMAN
beer store
Web Design

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ

Створення дизайну і редизайн сайтів
від 200 $
Створення дизайну Landing Page
від 100 $
Креативи для рекламних кампаній
від 50 $
Юзабіліті-аудит сайтів
від 200 $
Розробка логотипу
від 70 $
Розробка фірмового стилю
від 200 $

ЕТАПИ РОБОТИ

Після того, як менеджер провів з Вами консультацію, було визначено тариф, підписаний договір і проведена попередня оплата, ми приступаємо до створення дизайну сайту, фірмового стилю чи брендованих матеріалів.
1
Ідея та структура сайту або брендованих матеріалів
(Визначаємо основну суть та завдання. Аналізуємо поле діяльності замовника. Розписуємо структуру майбутнього продукту)
2
Дослідження та аналіз конкурентів
(Моніторимо та аналізуємо сайт, соціальні мережі, рекламні креативи та брендинг основних конкурентів замовника, для формування в майбутньому унікального продукту)
3
Ескіз сайту або прототип
(Малюємо послідовність блоків на папері, загальну картину без деталей)
4
Зміст продукту
(Спілкуємося із замовником, пишемо інформативний та лаконічний текст, пропонуємо креативи, дотримуємося інформаційного стилю в оформленні тексту)
5
Кінцевий дизайн продукту
(Пропонуємо унікальне візуальне рішення поставленої задачі по сайту, брендингу, рекламних матеріалах, діловій презентації тощо. Не забуваємо і про мобільну версію та формати. Весь візуал виконується у фірмовому стилі)

ЧОМУ Mas Agency?

01
Проводимо
комплексну аналітику
02
Не використовуємо
конвеєрні рішення
03
Пропонуємо хорошу
ціну
04
Робимо
роботу якісно
05
Віддаємо замовлення
в термін

FAQ

Поширені питання по розробці, створенню дизайну сайту.
З чого починається розробка сайту?
Потрібно починати з логотипу та фірмових кольорів. Якщо простою мовою, з фірмового стилю. Виходячи з нашої практики, мало хто ставився до цього серйозно, а шкода! Логотип повинен не тільки нести сенс діяльності та відображати особливість бізнесу, але також сприяти впізнаваності бренду. Часто з правильного вибору логотипу розпочинається успішна історія компанії.
Скільки сторінок дизайну входить у створення сайту?
Це питання не зовсім коректне.

Можемо відповісти так – стільки, скільки мінімум має бути різних сторінок на сайті:

- Головна
- Сторінка розділу
- Сторінка підрозділу
- Про компанію
- Контакти
- 404 сторінка
- Також усі форми зворотного зв'язку


У деяких випадках може виходити 30-40 сторінок і більше. Ми не використовуємо стандартні та шаблонні рішення. Ми створюємо унікальні, сучасні, успішні сайти.

Скільки варіантів дизайну входить у створення сайту?
За договором ми даємо 2 варіанти дизайну, але лише у певній послідовності. Після аналізу та обговорення всіх моментів ми створюємо головну сторінку, яка задає концепцію всього сайту, презентуємо та вносимо корективи, якщо такі є, за умови, що клієнту подобається дизайн. Дуже рідко буває, що дизайн не сподобався. Тоді в перший варіант не вносяться корективи, і ми знову сідаємо за стіл переговорів, проходимося по всіх пунктах, тільки після зворотного зв'язку від замовника, що ми правильно його зрозуміли, приступаємо до роботи. Третій, четвертий і наступні варіанти оплачуються окремо.