Вироблення стратегії та іміджу політика в мережі Інтернет – важливий метод впливу за допомогою ресурсів Інтернету на масову свідомість з метою сформувати громадську думку про політичного діяча та його ідеї, як під час виборчого процесу, так і у повсякденні.
Політичний медіаобраз створюється акцентуванням певних асоціацій щодо особи політика (борець з корупцією, гарний сім’янин, патріот, людина з народу тощо). Це досить складно, тому цю роботу слід делегувати професіоналам. Спеціалісти Mas Agency створять вам яскравий образ, що запам’ятається у масовій свідомості, та схилить до вас симпатії електорату.
Для чого вам потрібне вироблення стратегії та іміджу політика в мережі Інтернет?
Політичний піар в Інтернеті відіграє значну роль тому, що:
– Інтернет-ЗМІ витісняють традиційні ЗМІ, бо ефективніше та якістю розробки та швидкості надання інформації;
– створення іміджу засобами Інтернету допомагає збільшити довіру виборців і збільшити аудиторію та вести боротьбу з конкурентами, використовуючи відносно невеликий бюджет;
– вдало сформований в Інтернеті імідж політика – це запорука успіху та високих рейтингів, бо увага виборця концентрується на особистості (приймаючи електоральне рішення, виборець орієнтується не на програму кандидата, а на його якості як особистості, тобто на імідж).