Реклама
в Інтернеті

Реклама в Інтернеті

Реклама в Інтернеті або ж Інтернет-реклама — це маркетингова стратегія, яка передбачає використання мережі Інтернет для залучення додаткового трафіку та клієнтів на веб-сайти компаній, а також доставки маркетингових повідомлень потрібним клієнтам. Сьогодні це одна з галузей реклами, яка найбільш динамічно розвивається. Поряд із рекламою на телебаченні, радіо та в інших медіа, вона стала частиною повсякденного життя величезної кількості людей.

Основною перевагою Інтернет-реклами є швидке і націлене просування інформації про товар чи послугу без будь-яких географічних обмежень. Ціна на таку рекламу в переважній більшості є значно меншою в порівняння з її традиційними формами.

КЕЙСИ

01 / 04
Google Реклама
Медичного
центру "ОЛСВІТ"
Google ADV
Google-реклама
Instagram
реклама
Таверни "Печера"
Instagram ADV
Instagram реклама
Google
реклама
"RINNOVO"
Google ADV
Google ADV
Реклама магазину
вишиванок
"Незалежні"
Facebook ADV
Facebook реклама

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ
ІЗ НАЛАШТУВАННЯ ТА ВЕДЕННЯ РЕКЛАМИ*

Пошукова реклама в Google
від 350 $
Банерна реклама в Google
від 300 $
Відео реклама на YouTube
від 250 $
Реклама в соцмережах
(Facebook, Instagram)
від 250 $
Реклама в месенджерах
(Telegram, Viber, WhatsApp)
від 200 $
Товарні оголошення в Google
від 350 $
*Кінцева вартість залежить від кількості рекламних кампаній та розміру загального рекламного бюджету

ЕТАПИ РОБОТИ

Після того, як менеджер провів із Вами консультацію, було визначено необхідні види рекламних кампаній, підписаний договір і проведена оплата, ми приступаємо до налаштування реклами.
1
Проект-менеджер відправляє Вам анкету* з питаннями про основних Ваших конкурентів, очікування від рекламної кампанії, особливості товарів чи послуг і т.д.

*Від якості заповнення анкети залежить ефективність налаштування рекламних кампаній та період їхньої оптимізації.
2
Наші маркетологи підбирають ключові аудиторії, пошукові запити, тематики, місця розміщення та ін. для майбутніх рекламних кампаній.
3
Маркетологи та дизайнери готують тексти рекламних оголошень та за потреби графічні матеріали до них.
4
Тестування та коригування різних типів рекламних оголошень. Налаштування та зв'язування систем аналітики на сайті з рекламним кабінетом для подальшого відслідковування конверсій.
5
Запуск найбільш ефективних рекламних оголошень, їх коригування та оптимізація відповідно до ситуації. Постійний пошук нових варіантів оголошень та креативних рішень.
6
Після збору певної бази даних потенційно зацікавлених клієнтів, налаштування ремаркетингу на них (за бажання замовника).

ЧОМУ Mas Agency?

01
Професійні сертифіковані спеціалісти
02
Не використовуємо
конвеєрні рішення
03
Глибоко аналізуємо бізнес клієнта
04
Пропонуємо хорошу ціну
05
Регулярна звітність
та зворотній зв'язок

FAQ

Поширені питання по Інтернет-рекламі.
Які переваги реклами в Інтернеті над традиційною рекламою?
Прогнозований результат
Реклама в мережі Інтернет - це мало не єдиний вид реклами, де результат кампанії може бути спрогнозований ще до її початку. Для цього існує багато всіляких механізмів, що працюють в реальному часі - як для прогнозів, так і для відстеження результатів.

Оптимізація кампанії в реальному часі
Механізми налаштування Інтернет-реклами не є дуже складними, тому розмістити рекламу в Інтернеті не складе великих труднощів. В той же час якісна рекламна кампанія потребує постійних перевірок, тестувань та оптимізації, для збільшення її ефективності, інакше відбуватиметься просто "злив грошей". Це все звичайно ж відбувається в реальному часі, що не можливо, наприклад, з рекламою у друкованих ЗМІ, телебаченні чи білбордах.

Багатий вибір рекламних інструментів
Інструментів онлайн-реклами існує дуже багато. До найпоширеніших належать: контекстна реклама, social media marketing і реклама в соціальних мережах, відеомаркетинг, медійне розміщення, email-маркетинг та розсилки в месенджерах, мобільний маркетинг і багато інших каналів залучення клієнтів. Всі вони можуть бути використані окремо або ж скомбіновані в залежності від поставленої рекламодавцем задачі та бажаної кінцевої цілі. Поява нових інструментів реклами в Інтернеті - це безперервний процес, так як «високі технології» рекламного бізнесу постійно розвиваються, а рекламодавці виявляють велике зацікавлення новими ефективними способами залучення клієнтів.

Ефективне використання рекламного бюджету
В залежності від цілі рекламної кампанії, рекламодавець може вибрати найбільш ефективну стратегію використання рекламного бюджету. Так, для того, щоб розповісти про новий продукт або бренд найбільшій кількості користувачів, обирають стратегію з оплатою за покази. Тут не має великого значення перехід по рекламному оголошенню, головне завдання проінформувати користувача про товар. Якщо ж рекламодавцю необхідно залучити відвідувачів на сайт для здійснення цільового дії (напр., генерації заявки або замовлення), тут допоможе вибір стратегії з оплатою за перехід (клік) або за цільову дію (конверсію). Таким чином, гроші рекламодавця витрачаються тільки тоді, коли потенційний клієнт клікнув по посиланню і перейшов на рекламований сайт або ж виконав цільову дію.

Точне потрапляння в цільову аудиторію
Розміщення реклами в Інтернеті при продуманій роботі маркетолога забезпечує стабільний потік потенційних клієнтів, налаштованих на заявку або покупку. Це відбувається завдяки точності попадання в цільову аудиторію. В Інтернет-рекламі існує велика кількість способів сегментувати аудиторію.

Наприклад, майже завжди можна налаштувати геотаргетинг - відображення реклами тільки в певних містах і країнах (або в радіусі від певних географічних координат), встановити обмеження за статтю, віком або часом показу оголошень.
З чого почати просування свого бізнесу в Інтернеті?
Будь-який бізнес повинен починатися з питань: "Яку проблему споживача вирішує мій продукт?" і "Хто мій клієнт?"

Якщо з проблемою споживача все досить просто і зрозуміло, то ось через незнання відповіді на друге питання - багато хто "зливає" купу рекламних грошей, не отримуючи бажаного результату. Для того, щоб провести ефективну рекламну компанію, потрібно скласти портрет свого цільового клієнта. Зрозуміти, які проблеми є у цієї людини, що він хоче отримати, як зараз вирішує проблему і т.д.
Чим відрізняється контекстна реклама від таргетованої?
У контекстній рекламі «тепла» аудиторія, яка вже цікавиться Вашим товаром або послугою і в цей час Ви показуєте їй Вашу рекламу. А в таргетованій рекламі «холодна» аудиторія, яка не проявляє інтересу до покупки в даний момент. Але ми виявляємо її інтереси і потреби, і на підставі цих даних робимо вигідну пропозицію. В результаті у людини виникає інтерес і вона здійснює покупку, або будь-яку іншу цільову дію.

Ще одним важливим відмінним фактором є кількість людей, яку можна залучити з контекстної і таргетованої реклами. У контекстній рекламі кількість людей обмежена тими людьми, які проявляють інтерес до даної тематики прямо зараз. Для деяких бізнесів такої аудиторії може і зовсім не бути. Люди можуть просто не знати про існування даного товару чи послуги. У таргетованій рекламі розмір аудиторії обмежений її поведінковими чинниками в мережі. Інакше кажучи, ми самі вибираємо хто буде бачити нашу рекламу.
Хто визначає ціну за клік? Скільки коштує 1 клік в Google?
Ціна за клік визначається безліччю факторів: конкурентною ситуацією, CTR (відношення кількості кліків до числа показів) оголошення, заданими "ключовими словами", якістю та релевантністю кінцевої сторінки сайту, на яку веде реклама і т.д.

Ставки (ціна за 1 клік) постійно змінюються, так як в Google Ads діє система аукціону призначення ставок. Плюс до всього, різні запити по-різному коштують. Для того, щоб Ви могли приблизно розрахувати рекламний бюджет, ми надаємо прогнози, де вказані приблизний бюджет на 30 днів і середня вартість 1 кліка. Ось в цьому і полягає наша основна робота - ми постійно добиваємося того, щоб ваші рекламні оголошення коштували менше і працювали максимально ефективно.
Що таке ремаркетинг і навіщо він потрібен?
Напевно, Ви вже помічали, що після заходу на певний сайт, незабаром Вам показується оголошення цього ж сайту. Оголошення начебто ходить за вами по п'ятах.

У рекламних системах є можливість створити рекламу не тільки в пошуку і мережах, але і для користувачів, які вже побували на Вашому сайті певний час тому. Це явище називається ремаркетингом. Щоб створити такі оголошення, необхідно:
1) Встановити код Google Analytics на всі сторінки сайту;
2) Налаштувати цілі;
3) Виконати всі налаштування аналогічно тематичним рекламним кампаніям;
4) Задати умови ремаркетингу (наприклад, для користувачів, які були на сайті, але не поклали товар у кошик).

Такі оголошення здатні повернути покупців на сайт. Вважається, що аудиторія ремаркетингу є найбільш цільовою.

Ремаркетинг підходить практично для всіх сфер бізнесу. Не потрібен він тільки для реклами товарів і послуг, рішення про придбання яких приймається оперативно (замовлення таксі, виклик сантехніка та ін.).
Я сам ніколи не клікаю на рекламні оголошення в Google,
на них хтось взагалі переходить?
Це дуже суб'єктивна думка і ви маєте на неї право. Але є ще кілька типів Інтернет-користувачів, які дивляться на рекламну видачу пошуковиків по-іншому:
1) Користувачі, які не відрізняють пошукову видачу від рекламної;
2) Користувачі, які більше довіряють рекламній видачі, так як вважають, що фірма, яка має гроші на рекламу, більш надійна;
3) Користувачі, які побачили в рекламі точнішу відповідь на свій запит.
Як мені отримати багато клієнтів за невелику суму грошей?
Кращий спосіб - звернутися до наших менеджерів - вони фахово розрахують вартість кампанії, підберуть ключові слова і напишуть оголошення, а також налаштують систему відстеження ефективності. Таким чином, Ваші потенційні клієнти точно дізнаються про Вас та відвідають Ваш сайт.
Як дізнатися, скільки користувачів прийшло на мій сайт в ході рекламної кампанії?
Для цього потрібно використовувати систему вимірювання ефективності рекламної кампанії. У Mas Agency ми використовуємо Google Analytics та Google Tags, за допомогою яких можна отримати вичерпну інформацію про те, скільки відвідувачів привела на Ваш сайт рекламна кампанія, і що вони на ньому робили.
Чому я не бачу свою рекламу?
Одне з найбільш поширених питань, адже для рекламодавця важливо побачити свою компанію у видачі пошуковика, щоб зрозуміти, що реклама працює. АЛЕ КРАЩЕ перевіряти показ оголошень не безпосередньо в Google, а у своєму рекламному акаунті, щоб не знижувати CTR рекламного оголошення (рейтинг) і тимпаче не клікайте на нього, щоб не витрачати власний же рекламний бюджет. Проте, якщо дуже хочеться побачити себе у видачі Google, то переконайтесь у тому, що:
  • Рекламні кампанії пройшли модерацію.
  • Ви перебуваєте в тому регіоні, на який налаштовані покази реклами.
  • Час пошуку відповідає встановленому часовому таргетингу.
  • Ваше відношення до тієї цільової аудиторії, на яку налаштовані покази.
  • Ключовий запит, який Ви вводите, точно є у Вашій рекламній кампанії.
  • Бюджети і ставки дозволяють в даний момент бути Вашій рекламі у видачі.
Скільки коштує реклама в соцмережах і що входить у вартість послуг?
Якісне налаштування якісної таргетованої реклами здійснюється не швидко, це процес, в якому беруть участь як мінімум 3 фахівця, включаючи: маркетолога, дизайнера і таргетолога.

Ціна налаштування рекламної кампанії на Facebook складається з: місячного рекламного бюджету - витрат на покази товарів / послуг потенційному покупцеві, а також оплати фахівцям за налаштування та ведення рекламної кампанії.

Ціна налаштування рекламної кампанії в Instagram складається з аналогічних статей витрат: рекламного бюджету на місяць - витрат на покази товарів чи послуг потенційним покупцям, а також оплати фахівцям за налаштування та ведення рекламної кампанії.