Прогнозований результат
Реклама в мережі Інтернет - це мало не єдиний вид реклами, де результат кампанії може бути
спрогнозований ще до її початку. Для цього існує багато всіляких механізмів, що працюють в реальному часі - як для прогнозів, так і для відстеження результатів.
Оптимізація кампанії в реальному часі
Механізми налаштування Інтернет-реклами не є дуже складними, тому розмістити рекламу в Інтернеті не складе великих труднощів. В той же час якісна рекламна кампанія потребує постійних перевірок, тестувань та оптимізації, для збільшення її ефективності, інакше відбуватиметься просто "злив грошей". Це все звичайно ж відбувається в реальному часі, що не можливо, наприклад, з рекламою у друкованих ЗМІ, телебаченні чи білбордах.
Багатий вибір рекламних інструментів
Інструментів онлайн-реклами існує дуже багато. До найпоширеніших належать: контекстна реклама, social media marketing і реклама в соціальних мережах, відеомаркетинг, медійне розміщення, email-маркетинг та розсилки в месенджерах, мобільний маркетинг і багато інших каналів залучення клієнтів. Всі вони можуть бути використані окремо або ж скомбіновані в залежності від поставленої рекламодавцем задачі та бажаної кінцевої цілі. Поява нових інструментів реклами в Інтернеті - це безперервний процес, так як «високі технології» рекламного бізнесу постійно розвиваються, а рекламодавці виявляють велике зацікавлення
новими ефективними способами залучення клієнтів.
Ефективне використання рекламного бюджету
В залежності від цілі рекламної кампанії, рекламодавець може вибрати найбільш ефективну стратегію використання рекламного бюджету. Так, для того, щоб розповісти про новий продукт або бренд найбільшій кількості користувачів, обирають стратегію з оплатою за покази. Тут не має великого значення перехід по рекламному оголошенню, головне завдання проінформувати користувача про товар. Якщо ж рекламодавцю необхідно залучити відвідувачів на сайт для здійснення цільового дії (напр., генерації заявки або замовлення), тут допоможе вибір стратегії з оплатою за перехід (клік) або за цільову дію (конверсію). Таким чином, гроші рекламодавця витрачаються тільки тоді, коли потенційний клієнт клікнув по посиланню і
перейшов на рекламований сайт або ж виконав цільову дію.
Точне потрапляння в цільову аудиторію
Розміщення реклами в Інтернеті при продуманій роботі маркетолога забезпечує стабільний потік
потенційних клієнтів, налаштованих на заявку або покупку. Це відбувається завдяки точності попадання в цільову аудиторію. В Інтернет-рекламі існує велика кількість способів сегментувати аудиторію.
Наприклад, майже завжди можна налаштувати геотаргетинг - відображення реклами тільки в певних містах і країнах (або в радіусі від певних географічних координат), встановити обмеження за статтю, віком або часом показу оголошень.