Поширені питання по пошуковій оптимізації сайту SEO.
Коли запити будуть в ТОПі?
Зазвичай цей процес займає 2-3 місяці. Може бути раніше чи пізніше, це залежить від багатьох чинників: часу існування сайту чи конкретної сторінки, авторитетності самого сайту, швидкості індексації сторінок і т.д.
Коли з мого сайту почнуть приходити замовлення?
Коли високочастотні і середньочастотні запити увійдуть в ТОП-10, тоді позиції піднімаються - відвідуваність зростає - конверсія збільшується. Найбільше замовлень отримають сайти, які є в ТОП-3 видачі Google.
Мій сайт видається в ТОП, ви мені більше не потрібні?
Якщо у Вашій ніші багато конкурентів, які вкладаються в SEO-просування, то незабаром вони вас посунуть. Рекомендуємо постійно працювати над сайтом, підлаштовуватися під нові алгоритми, щоб утримувати лідируючі позиції в пошуку.
Навіщо потрібні посилання на мій сайт?
Посилання - це головний фактор ранжування, особливо це важливо для пошукової системи Google. Щоб роботи сприймали сторінку важливою і проіндексували її, на сторінку потрібно посилатися з авторитетних ресурсів, тому без посилань не можливо обійтися.
Що входить в ціну по просуванню?
Зазвичай: створення стратегії просування сайту, внутрішня і зовнішня оптимізація, підготовка текстів та наповнення сайту контентом, робота з технічними файлами, аналіз сайту і складання рекомендацій щодо поліпшення, складання звітів по виконаній роботі.
За бажанням компанії докупляють пакети з управління репутацією.
У вартість просування входять послуги програміста та дизайнера?
Ні, у вартість входить тільки робота по SEO-просуванню, за доопрацювання по сайту необхідно платити окремо.
Чому в Google сайт просувається, а в Яндексі ні або навпаки?
Фактори ранжирування в Google відрізняються від Яндекса. В Google важливі внутрішні та зовнішні посилання, вік сайту та конкретної сторінки, технічний стан сайту.
На відміну від Google, в Яндексі важливі комерційні чинники: асортимент, ціни, форми заявки, інформація про доставку та оплату. Також Яндекс дивиться на дизайн сайту, регіональність, унікальність та інші чинники.