Поширені питання по політичному піару в Інтернеті.
Що означає формування позитивного іміджу політиків в Інтернеті?
Репутація майже кожного політичного діяча чи політичної партії в мережі складається із позитиву та негативу. Зважаючи на це, управління репутацією політиків і кандидатів на виборах зводиться до:
1) Нарощування масиву позитивної інформації про політика та його партію. Для цього використовуються новини, прес-релізи, авторські матеріали, відгуки виборців, думка громадян у соцмережах, на інформаційних сайтах, міських порталах, форумах, блогах і т.д .;
2) Усунення негативу "чорного" PR з перших сторінок пошукової видачі Google, а також розумна, виважена реакція на суб'єктивні негативні думки і відгуки громадян;
3) Моніторингу і контролю інформації про політика або кандидата на виборах, що з'являється в мережі.
Управління репутацією політиків і їх просування в Інтернеті передбачає:
- Створення профілів та сторінок у соціальних медіа та їх оформлення;
- Ведення сторінок у соціальних мережах, регулярне наповнення унікальним контентом;
- Створення суспільного резонансу в соціальних мережах, блогах, форумах, забезпечення активної участі у дискусіях;
- Проведення конкурсів, розіграшів партійної або символіки політика;
- Взаємодія з традиційними ЗМІ.
Для проведення політичних PR-кампаній в Інтернеті використовуються найпопулярніші соціальні мережі, канали та месенджери, в тому числі: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Google, Telegram, Viber та інші майданчики, які регулярно відвідує зацікавлений електорат.
Наявність живих соціальних майданчиків та велике охоплення аудиторії забезпечує масу можливостей для політиків. Так, завжди можна звернутися до потенційних виборців, донести до них пункти програми, різні тези, правильно мотивувати їх на майбутні вибори.
Керуючи репутацією в мережі, можна створити хороший імідж політика, який дасть йому чимало виборців, які використовують Інтернет для пошуку інформації.
Чи актуальний політичний піар в Інтернеті?
Будь-який політик або кандидат до Верховної, обласної чи місцевої ради - це людина, яка перебуває під пильною увагою своїх виборців. В період виборів знайти більш популярних людей, ніж політики, взагалі не вийде. За частотою згадувань, публікацій та реклами в цей час політикам поступаються навіть актори, співаки, інші представники шоу-бізнесу та "селебріті". Разом з тим, збільшується значення іміджу і репутації, яка має великий вплив на перспективи того чи іншого кандидата під час чергової передвиборчої кампанії. Враховуючи те, що Інтернет
та діджиталізація в Україні стрімко розвиваються, а виборці проводять тут все більше часу, політичний піар в мережі стає так само актуальною та важливою частиною агітаційної кампанії, як і традиційні методи.
Яка кількість користувачів Інтернету в Україні?
Загалом в Україні налічується близько 23 млн. активних користувачів Інтернетом. Якщо брати соціальні мережі, то першість тут мають Facebook та Instagram.
Якщо Instagram є соцмережею №1 для тих, кому до 30-ти років, і налічує 11,5 млн.
користувачів, то Facebook популярніший серед більш старшого населення. Станом на січень 2021 року кількість Facebook-користувачів в Україні складала 19,5 млн. чоловік (за даними самої мережі, яка оцінює кількість активних користувачів на місяць). Із них 58% - жінки, і 42% - чоловіки. 68% користувачів Facebook заходять в нього через мобільні телефони.
Кількість Facebook-користувачів по містам:
Київ - 3 млн.
Одеса - 800 тис.
Харків - 700 тис.
Львів - 500 тис.
Дніпро - 500 тис.
Вінниця - 250 тис.
Миколаїв - 250 тис.
Кривий Ріг - 200 тис.
Полтава - 150 тис.
Черкаси - 150 тис.
Чи можна обрати лише деякі послуги з пакетів послуг Mas Agency?
Наша політика щодо надання послуг досить гнучка до клієнта. Головна ціль - допомогти клієнту досягти позитивного для нього результату, а все інше - другорядне. Тому замовити в нас послуги можна як "пакетами" так і окремо, обравши саме ті, які Вам будуть необхідні. І взагалі, визначення остаточного переліку послуг та кінцевого бюджету - дуже персоналізовані речі, і з кожним клієнтом вони відрізняються.
Ми даємо гарантію, що якісно, професійно та вчасно виконаємо взяті на себе обов'язки, а також те, що інформація про перебіг та особливості співпраці залишиться конфіденційною. В той же час ми хочемо наголосити на тому, що позитивний кінцевий результат, як то перемога на виборах чи досягнення якоїсь іншої мети, залежить від багатьох факторів та системної роботи усіх ланок. Наприклад під час виборчої кампанії не варто покладатися повністю на кампанію в
Інтернеті, а необхідно також вести роботу в "полі", візуальну рекламну кампанію,
співпрацювати зі ЗМІ і т.д.
Mas Agency має досвід співпраці як і з ТОП-політиками України, так і з місцевими елітами. В нашому активі переможні виборчі кампанії до Верховної Ради, обласних рад, міських рад та вибори мерів міст. Ми зробимо все для того, щоб Ви досягли результату та премогли.
Що таке таргетинг для політичних кампаній в Інтернеті?
Facebook, Google та Instagram дозволяють максимально точно визначити мотивацію необхідної аудиторії, враховуючи переваги та інтереси, проблеми і питання, які її цікавлять. Таким чином, можна виділити конкретні групи користувачів для
таргетованої реклами, які враховують особливості, мотиви поведінки, життєві цінності, поведінкові установки і навіть віросповідання.