Підготовка та ведення таргетованих політичних рекламних кампаній – це методи, які використовуються для пристосування політичної реклами лише до конкретної особи чи групи осіб або для їх виключення шляхом обробки персональних даних. Для обробки даних використовуються автоматизовані системи, також вони задіяні для розповсюдження політичної реклами, включаючи платний контент, спонсоровані результати пошуку, оплачувані цільові повідомлення, просування в рейтингах та інше.
Щоб зосередити зусилля вашої політичної кампанії в Інтернет на групи виборців, які проголосують за вас, професіонали Mas Agency:
– зроблять аналіз і сегментацію аудиторії на певній території згідно з демографічними факторами;
– підготовлять меседжі для цієї аудиторії;
– створять канали комунікації (e-mail розсилка, повідомлення в месенджерах, поширення відео-контенту тощо);
– проведуть кампанії в соціальних мережах для мобілізації, агітації або демотивації (потенційний електорат опонента) виборців, які не визначилися;
– візьмуть на себе просування ваших сторінок у соц. мережах.
Для чого вам потрібні підготовка та ведення таргетованих політичних рекламних кампаній?
Політичний SMM та таргетинг політичних рекламних кампаній потрібні, щоб:
– зберегти час, гроші та людський ресурс, не витрачаючи їх на людей, які не проголосують за вас незалежно від того, що говорите чи робите;
– розробити повідомлення, які будуть найкраще переконувати тих виборців, яких ще можна і потрібно переконати проголосувати за вас;
– підвищити впізнаваність кандидата і партії в Інтернеті, приверути потенційних прихильників, збільшить кількість підписників сторінок кандидата, створити його позитивний імідж.