10 ідей, про які забувають SMM-ники. Якщо їх застосовувати – SMM завжди буде ефективним.

У 2022 році SMM (Social Media Marketing) проник фактично в усі сфери бізнесу, а на ринку з’явилась така професія, як СММ-ник. Проте не всі, хто називає себе експертом в СММ, таким насправді і являється. Нашій команді доводиться бачити десятки помилок у стратегіях СММ-просування різних компаній. Тому ми підготували для вас 10 ідей, про які забувають SMM-ники, але які точно могли б покращити результативність кампаній з просування.
1. Цілі та задачі — хороша стратегія починається з конкретно визначених цілей. Цілі повинні бути чіткими та вимірюваними. Без конкретних цілей, не обходиться жодна SMM стратегія.
2. Визначіть свою цільову аудиторію — побудуйте чіткий портрет своєї аудиторії, дізнайтесь що їй подобається, чим вона цікавиться, що для неї важливо. Вивчіть та проаналізуйте свою цільову аудиторію. Також важливо слухати свою аудиторію, тому читайте коментарі, повідомлення з діректу та реагуйте на пропозиції.
3. Аналітика — після того, як ви сформулювали свої цілі та визначили аудиторію, потрібно зафіксувати свою статистику. Порахувати важливі показники KPI – в SMM. Це ER (Engagement Rate - показник залученості), ERR (Engagement Rate by Reach – коефіціент охоплення дописів), RR (Response Rate – частота відгуку), а також кількість підписників.
4. Працюйте на якість — якість перевершує кількість. Краще мати 1000 підписників, які слідкують за публікаціями, спілкуються в коментарях та розповідають про вашу компанію друзям, ніж 10 000 користувачів, яким не цікавий ваш продукт.
5. Терпіння та праця все здолають — слава не приходить просто так (за виключенням окремих випадків) – для цього потрібно витратити багато часу та зусиль. Це ж стосується і соціальних мереж ( не довіряйте людям, які обіцяють вам тисячі користувачів за декілька днів). Просування бренду – трудомісткий процес, проте приносить позитивний результат (якщо робити все правильно) і на довгі роки.
6. Якісний контент наше все — публікуйте цікавий та якісний контент, щоб створити армію інтернет-прихильників бренду. Вони будуть ділитись вашим контентом, тим самим збільшуватимуть охоплення та впізнаваність вашої компанії.
7. Працюйте з лідерами думок — дуже важливо працювати з інфлюенсерами. У них, зазвичай, дуже лояльна та велика аудиторія, яка готова дослухатись до будь-яких порад. Чим частіше взаємодіяти з блогерами, тим більше буде рости охоплення та впізнаваність вашого бренду, це приведе до збільшення продажів.
8. Станьте ближчими до своєї аудиторії — соціальні мережі на те і соціальні, тут важливо взаємодіяти та спілкуватись з аудиторією. Намагайтесь показати бекстейдж зі зйомок, процес роботи, життя ваших працівників і т.д. Важливо донести, що ви дійсно стараєтесь для них.

9. Звертайте увагу на тренди — в SMM важливо бути в тренді, тому завжди покращуйте свій образ, читайте та вивчайте, що відбувається зараз у світі. Ловіть момент та дійте.
10. Правило 80/20 — Instagram – це платформа для формування зв’язків. Споживачі люблять слідкувати за брендами, але тільки тоді, коли вони відчувають взаємну вигоду. Їм не подобається, коли їх дражнять великою кількістю рекламних постів. Тому дотримуйтесь правила 80/20 з рекламою в своїх публікаціях у Інстаграмі. Тільки 20% вашого контенту має бути рекламним, решта 80% мають бути присвячені створенню вашого бренду, встановленню зв’язків, донесенню ваших цінностей до аудиторії.