Юзабіліті
-аудит сайтів

Юзабіліті-аудит сайтів

Юзабіліті-аудит сайтів – це аудит взаємодії функціоналу онлайн-ресурсу з користувачем; це спосіб визначити недосконалості сайту, виявити, які сторінки чи функціонали викликають у користувачів незадоволення і тим самим заважають переходам та іншим діям.

В процесі usability аналізу фахівці Mas Agency вивчають існуючу ситуацію на сайті та пропонують рекомендації щодо покращень, орієнтованих на користувача. Не задовольняють конверсія та продажі? – саме час зробити аналіз юзабіліті сайту у digital-агентстві Mas Agency!

Для чого вам потрібен юзабіліті-аудит сайту?

Аудит сайту на юзабіліті та заходи, вжиті після нього:

– підвищать конверсію, полегшивши користувачам досягнення своїх цілей на вашому сайті;

– допоможуть дати відповіді про те, чому користувачі діють на сайті певним чином і як вони можуть поводитися в майбутньому;

– сприятимуть рентабельності інвестицій у сайт та підвищать його прибуток.