Юзабіліті-аудит сайтів – це аудит взаємодії функціоналу онлайн-ресурсу з користувачем; це спосіб визначити недосконалості сайту, виявити, які сторінки чи функціонали викликають у користувачів незадоволення і тим самим заважають переходам та іншим діям.
В процесі usability аналізу фахівці Mas Agency вивчають існуючу ситуацію на сайті та пропонують рекомендації щодо покращень, орієнтованих на користувача. Не задовольняють конверсія та продажі? – саме час зробити аналіз юзабіліті сайту у digital-агентстві Mas Agency!
Для чого вам потрібен юзабіліті-аудит сайту?
Аудит сайту на юзабіліті та заходи, вжиті після нього:
– підвищать конверсію, полегшивши користувачам досягнення своїх цілей на вашому сайті;
– допоможуть дати відповіді про те, чому користувачі діють на сайті певним чином і як вони можуть поводитися в майбутньому;
– сприятимуть рентабельності інвестицій у сайт та підвищать його прибуток.