Коли найкраще публікувати пости у соцмережах?
Американська компанія SproutSocial поділилася результатами свого дослідження, яке дало відповідь на поширене питання: «В які дні тижня та в які години найефективніше розміщувати публікації у найпопулярніших соціальних мережах?». Мова йде про Facebook, Instagram, TikTok та Twitter.
Так, у мережі Facebook найкраще публікувати дописи ранком в першій половині тижня - з понеділка по четвер, з 8 до 11 ранку. В інші дні та час ефективність буде помітно нижчою.
Схожа ситуація і з Twitter, щоправда, плануючи план публікацій варто утриматися розміщувати пріоритетні пости у понеділок. Найкраще охоплення аудиторії отримають твіти розміщені з вівторка по п’ятницю з 9 до 11 години ранку. Щоправда у вівторок і четвер допускається постинг з 9 до 13, а у середу - до 12 години дня.
Менше ефективних годин та днів у соцмережі Instagram. Тут майже не ефективно ділитися світлинами у вихідні дні, тому, якщо ви хочете отримати найкращий результат для своїх публікацій - розміщуйте їх об 10-11 годині ранку понеділка, з 9 до 12 у вівторок, з 10 до 12 у середу, та з 9 до 10 у п’ятницю. Решта днів та часових проміжків є менш ефективними.
TikTok - соціальна мережа з більш молодою аудиторією, тож тут ранок, на відміну від вищеперерахованих майданчиків, - не найкращий час для взаємодії з юзерами. Найкраще заливати в мережу тіктоки у вівторок з 14 до 17 години, в середу з 14 до 16, та в четвер 15 до 16.
Зазначена вище інформація зовсім не означає, що робити пости необхідно лише в ці дні та години. Нагадаємо, раніше SproutSocial назвали оптимальну інтенсивність публікацій у Social media - для Facebook це 4-5 постів в день, для Instagram 1-2 пости на добу, для TikTok 1-2 публікації (при чому самі розробники мережі рекомендують робити до 4 відеопублікацій на добу). Тож, формуючи свій контент-план на тиждень, враховуйте найефективніші дні та години для публікацій, та намагайтеся головні свої новини та меседжі розміщувати саме в ці часові проміжки.
Мусимо зазначити, що результати дослідження - це загальна рекомендація для всіх користувачів. Якщо ж ви маєте власний бізнес, який просуваєте через соціальні мережі, висвітлюєте новини певної установи чи організації, є публічною особою чи намагаєтеся підвищити продажі - до ваших сторінок потрібен унікальний та більш глибокий підхід до підготовки контент-плану та принципів просування.
Тому, якщо ви бажаєте отримати дійсно якісний СММ для свого бізнесу чи просування своїх проектів, в тому числі й політичних - краще доручити цю справу професіоналам з Mas Agency, які забезпечать індивідуальний підхід до роботи із вашими соцмережах. Більше інформації про перелік smm-послуг, які надає Mas Agency можна отримати, перейшовши за посиланням.