«Mas Agency» провели тренінг з комунікацій для Сумської міської ради
У навчанні взяли участь понад 60 працівників структурних підрозділів Сумської міської ради та комунальних підприємств міста. Тренінг на тему «Внутрішні та зовнішні комунікації у роботі місцевого самоврядування: інформаційна безпека і протидія дезінформації» провели засновник та CEO діджитал-агентства «Mas Agency» Олексій Захарченко та психолог, мотиваційний спікер, тренер з соціально-психологічних програм Анастасія Захарченко.
«Мета такого навчання, в першу чергу, допомогти працівникам органів місцевого самоврядування посилити комунікацію з жителями громади, зробити її швидшою та більш якіснішою. Сьогодні в усіх процесах важлива швидкість і в комунікації - насамперед. Зі свого боку ми не лише розповіли про комунікативні базиси та тренди в сучасних комунікаціях та зв’язках із громадськістю, а й на конкретних кейсах, в тому числі кризових, провели прикладне навчання, пояснюючи що можна робити, що обов’язково потрібно робити, а чого в комунікації з людьми слід уникати. Сподіваюсь, що отримані знання допоможуть міськраді Сум та її структурним підрозділам побудувати стійкі на ефективні комунікації за всіма необхідними напрямками», - зазначив Олексій Захарченко, засновник та керівник діджитал-агентства «Mas Agency».
За словами мотиваційного спікера та психолога Анастасії Захарченко, наразі в Україні існує проблема відсутності налагодженої комунікації між владою та людьми.
«Спілкуючись із працівниками міськрад в Україні, ми побачили, що є проблеми з тим, як і через які канали донести людям необхідну інформацію. Робота щодо її систематизації проводиться колосальна, але часто сама інформація залишається непоміченою людьми. Наша задача – дати методи та інструменти, щоб ця комунікація проходила набагато простіше, швидше, щоб органи влади таким чином ставали відкритішими до людей», – зазначила Анастасія Захарченко.