Посібник по Медійній мережі Google в 2022 році

Посібник по Медійній мережі Google

Чи готові Ви відкрити нові висоти доходів за допомогою реклами з оплатою за клік? Хочете підняти свою онлайн-рекламу і залучити нову аудиторію?

У Google Реклами є одна неймовірна сторона, яка може приносити неймовірні результати:

Медійна реклама в Медійній мережі Google (GDN).

Коли справа доходить до Google Реклами, маркетологи часто зосереджують свої зусилля виключно на пошуковій мережі. І не дарма - пошукова реклама Google може забезпечити неймовірну і швидку окупність інвестицій.

Але чекати, поки клієнти будуть активно шукати те, що ви пропонуєте, - це просто одна частина головоломки. Ось чому КМС може стати відмінним доповненням до вашої стратегії цифрової реклами.

КМС забезпечує неймовірні конверсії і впізнаваність бренду - якщо ви знаєте, як їм правильно користуватися.

Хороша новина в тому, що досягти успіху за допомогою медійної реклами не так складно, як думають багато маркетологів. Вам просто потрібно знати, як до цього підходити, і використовувати перевірені поради по медійній рекламі. Ось чому компанія Mas Agency створила цю статтю, щоб відповісти на всі ваші запитання в GDN.

Чи готові отримувати результати від медійної реклами? Цей посібник по Медійній мережі Google призначено саме для вас.

Що таке Медійна мережа Google?

Google Display Network представляє собою мережу з мільйонів сайтів, де рекламодавці можуть показувати свої оголошення.

У Медійній мережі можна розміщувати візуальну і мультимедійну рекламу, а не просто текстову. З огляду на, що людський мозок обробляє зображення в 60 000 разів швидше, ніж текст, одне - це може суттєво змінити правила гри.

Що таке медійна реклама?

Медійна реклама ретельно інтегрується в обрані веб-сайти, де вона може показуватися користувачам, коли вони роблять покупки, переглядають або читають.

У чому різниця між пошуковою мережею Google і Медійною мережею Google?

На відміну від пошукової мережі Google, де компанії розміщують текстові оголошення в результатах пошуку, в Медійній мережі компанії розміщують медійні оголошення на великій мережі сайтів в Інтернеті.

Найкраще в КМС - це те, що у неї величезне охоплення.

За даними Google, Медійна мережа охоплює понад 90% інтернет-користувачів у всьому світі через мільйони веб-сайтів, новинних сайтів, блогів та сайтів Google, включаючи Gmail і YouTube.

Короткий посібник з розмірами і форматам медійних оголошень Google

Ще одна величезна перевага використання Медійній мережі Google - її універсальність. Різноманітність розмірів і форматів медійної реклами Google величезне, включаючи текстові оголошення, графічні оголошення, мультимедійні оголошення, статичні та анімовані графічні оголошення та відеооголошення.

Ось кілька прикладів.

Згідно Google, найефективніші розміри медійної реклами Google:

Середній прямокутник (300 × 250): найкраще працює при встановленні в текстове поле або в кінці статей.

Великий прямокутник (336 × 280): як і середній прямокутник, він добре працює при встановленні в текстове поле або в кінці статей.

Дошка пошани (728 × 90): найкраще розміщувати над основним контентом і на форумах.

Половина сторінки (300 × 600): забезпечує широку взаємодію з користувачем і є одним з найбільш швидкозростаючих розмірів за кількістю показів.

Великий мобільний банер (320 × 100): висота в два рази вище за стандартний мобільного повнорозмірного банера Google.

найефективніші розміри медійної реклами Google

Кращі з інших розмірів медійної реклами Google:

250 x 250 - квадрат
200 x 200 - малий квадрат
468 x 60 - банер
120 x 600 - хмарочос
160 x 600 - широкий хмарочос
970 x 90 - великий повний банер
320 x 50 - мобільний повний банер

Тепер, коли ви знаєте, що таке Медійна мережа і доступні різні типи і розміри оголошень, давайте розглянемо, як використовувати Медійну мережу для бізнесу.

Як використовувати Медійну мережу Google для бізнесу

1. Створення основи

Коли справа доходить до пошукової мережі Google і Медійної мережі, є одна величезна відмінність: в пошуковій мережі користувачі знаходяться в режимі пошуку.

Вони активно шукають рішення своєї проблеми; іншими словами, їх намір знайти інформацію з обмеженим доступом.

З іншого боку, дисплейна мережа більш пасивна.

Ви показуєте рекламу на зовнішніх сайтах, які люди відвідують з якоїсь іншою конкретною метою. Вони не шукають ваш продукт або послугу.

Це означає, що ваш підхід до реклами в Медійній мережі повинен сильно відрізнятися від підходу до реклами в пошуковій мережі.

Для початку вам дійсно потрібно зрозуміти, ХТО ваші ідеальні клієнти, ЩО вони шукають і ЯК вони шукають. В іншому випадку ваші оголошення не будуть націлені на потрібних людей на потрібних веб-сайтах і не притягнуть їх увагу.

Кращий спосіб зробити це - створити образ покупця.

Персонажі покупця - це напів-вигадане уявлення ваших покупців, яке зосереджено на цілях вашого ідеального покупця, больових точках, заперечення і інших унікальних характеристиках.

Проводьте дослідження разом зі своїм відділом продажів, службою підтримки клієнтів і реальними клієнтами. Потім використовуйте інструменти для створення персонального образу, такі як Make My Persona від HubSpot, щоб об'єднати свої дослідження.

Це може виглядати приблизно так:

створити образ покупця

2. Вибір ключових слів

Потім досліджуйте, на які ключові слова ви повинні націлюватися. Ви повинні розуміти наміри покупця, щоб провести інтелектуальне дослідження ключових слів. Ось де з'являються ваші покупці.

Проведіть невелике дослідження з наступних питань:

Які ключові слова ваші ідеальні клієнти вводять в Google, щоб знайти продукт або послугу, подібні вашим.
Ключові слова, пов'язані з вашим продуктом або пропозицією.
Інструмент Google Keyword Planner - відмінний спосіб провести це дослідження.
Почніть з невеликого списку ключових слів, щоб побачити, яке місце розміщення і обсяг трафіку ви отримаєте, потім введіть більше ключових слів і видаліть деякі, коли дізнаєтеся, що працює, а що ні.

Для отримання додаткової інформації зверніться в наше маркетингове агентство Mas Agency.

ПОРАДА ВІД ПРОФЕСІОНАЛА: більш низька ціна за клік (CPC) не завжди краще.

Оскільки Google Реклама працює в системі аукціонів, ціна коливається в залежності від того, яку ставку готові запропонувати рекламодавці.

Коли ставки вище, вони, ймовірно (не гарантують), можуть дозволити собі більш високі ставки, тому що реклама з більшою ймовірністю конвертується і перетворюється в продаж - і, отже, дає хорошу рентабельність інвестицій.

3. Налаштування оголошення

Налаштувати кампанію медійної реклами в Google Рекламі досить просто, але є кілька важливих кроків, на які потрібно звернути увагу, якщо ви хочете домогтися справжнього успіху.

Перш ніж створювати рекламу, вам необхідно чітко визначити свою мету.

Що ви хочете, щоб люди робили, коли побачать вашу рекламу? тобто що для вас означає перетворення?

Куди ви будете направляти трафік на конвертацію?

Як правило, кращий підхід - створити цільову сторінку, яка має пряме відношення до оголошення і призначена для конверсії.

Після цього увійдіть в Google Рекламу і виконайте наступні дії:

В параметрах кампанії виберіть "Лише Медійна мережа".
Виберіть маркетингову ціль.
Визначте геотаргетинг для своєї кампанії.
Встановіть рекламний бюджет - це сума, яку ви готові витрачати на рекламу в день. Увімкніть ручну настройку ціни за клік, так як це дає вам більше контролю. Потім ви завжди можете поекспериментувати, вивчаючи всі тонкощі. Почніть з низькою ставки і скорегуйте її пізніше Мас Едженсі дасть вам відповіді на всі питання.
Виберіть розширення оголошень, наприклад, номери телефонів.
Коли основи готові, ви можете переходити до прицілювання.

4. Орієнтація

Як ви можете зв'язатися з людьми, які, як ви знаєте, з найбільшою ймовірністю будуть зацікавлені в ваших продуктах або послугах? Через прицілювання.

Це абсолютно необхідно для будь-якої успішної кампанії медійної реклами, оскільки в іншому випадку ви витрачаєте дорогоцінний бюджет на людей, які ніколи не конвертуються.

Медійна мережа Google пропонує різні методи таргетингу, з якими ви можете поекспериментувати, щоб побачити, що найкраще підходить для ваших оголошень.

Давайте подивимося на методи таргетингу і на те, як вони працюють.

Це абсолютно необхідно для будь-якої успішної кампанії медійної реклами, оскільки в іншому випадку ви витрачаєте дорогоцінний бюджет на людей, які ніколи не конвертуються.

Розуміння методів націлювання в Медійній мережі Google

Розуміння методів націлювання в Медійній мережі Google

Рада №1: ремаркетинг

Якщо ви хочете отримати більшу віддачу від Медійної мережі, вам слід в першу чергу почати з ремаркетингу.

Ремаркетинг - це коли ви відстежуєте людей, які раніше відвідували ваш сайт або виконували певні дії на ньому, і відстежуєте їх за допомогою реклами на різних сайтах, які вони переглядають.

Це працює, тому що люди, яких ви використовуєте для ремаркетингу, вже продемонстрували непідробний інтерес до того, що ви пропонуєте, відвідавши ваш сайт.

У ремаркетингу в Медійній мережі чудово те, що ви можете отримати дійсно детальну інформацію.

Наприклад, Google дозволяє націлювати свої оголошення виключно на людей, які залишалися на вашому веб-сайті більше 10 хвилин. Ці динамічні пошукові оголошення націлені на клієнтів, які вже шукають ваші товари або послуги і готові зробити покупку в той самий момент, коли вони побачать вашу рекламу.

Створіть кілька списків ремаркетингу на основі різних дій людей на вашому сайті, продуктів або контенту, до яких вони проявили інтерес, і т.д.

Рекламні оголошення з ретаргетингом призначені для ТЕПЛОГО трафіку, але реклама в Медійній мережі також може бути виключно ефективною для залучення ХОЛОДНОГО трафіку.

Тут вам дійсно варто звернути увагу на критерії орієнтування.

Ось ще кілька стратегій таргетингу:

Рада № 2: орієнтування на розташування

Кероване розміщення - єдиний метод орієнтування, який дає вам детальний контроль над тим, де саме будуть показуватися ваші оголошення в Медійній мережі Google.

Великим плюсом є те, що ви можете орієнтуватися на певну демографію і зону на нішевих веб-сайтах і форумах, які відповідають інтересам вашої цільової аудиторії. Ви не покладаєтеся на Google в прийнятті рішень - ви вибираєте сайти на основі того, що, як ви знаєте, має відношення до вашої аудиторії.

Це означає, що конверсії будуть більш послідовними і в результаті будуть коштувати менше.

Одна зі стратегій полягає в тому, щоб визначити всього 5-10 доменів, які гіпер-релевантні вашого продукту або послуги, і спочатку почати показ реклами на цих сайтах. Виміряйте результати і, якщо ви не отримуєте бажаних конверсій, переходите на інші сайти.

Як правильно вибирати сайти?

Один із способів - перевірити, звідки приходять реферали в Google Analytics:

реферали в Google Analytics

Рада № 3: націлювання за контекстом

Це найпопулярніший тип орієнтування в Медійній мережі. Тут ви використовуєте ключові слова, пов'язані з вашими продуктами / послугами

Спочатку ви створюєте список ключових слів, а потім Google оптимізує ваші медійні оголошення для показу на сайтах, релевантних цими ключовими словами.

В кінцевому підсумку ви будете з'являтися на веб-сайтах, про які раніше не думали. Однак вам потрібно буде уважно стежити за списком сайтів, щоб перевіряти, чи потрапляють ваші оголошення в ціль.

Рада №4: тематичний таргетинг

Виберіть з існуючого списку тем сторінок, і ваші оголошення будуть відображатися тільки на сторінках, присвячених цій темі.

тематичний таргетинг

Візьміть цей приклад на AllRecipes нижче:

тематичний таргетинг

Ми можемо припустити, що компанія, що займається доставкою їжі, вибрала категорію кулінарії, тобто її реклама відображається на сайтах рецептів.

Це оголошення має сенс побачити на сторінці «Легкі рецепти», оскільки вони націлені на людей, які хочуть швидко і легко приготувати їжу.

Що нам подобається в цій медійній рекламі, так це те, що вона пропонує привабливу пропозицію, щоб глядачі натиснули на неї.

Основна проблема з цим методом таргетингу полягає в тому, що ви не можете заглибитися в теми і можете розмістити свою рекламу на не пов'язаних сайтах.

Рішення полягає в тому, щоб об'єднати тематичний таргетинг з іншим методом таргетингу, щоб забезпечити охоплення потенційних клієнтів.

Рада № 5: таргетинг по інтересам

Це може здатися дуже схожим на тематичний таргетинг, але насправді це зовсім інше. Орієнтування по інтересам дозволяє орієнтуватися на користувача, а не на контент сторінки. Він працює з використанням файлів cookie, які зберігаються на комп'ютерах користувачів кожен раз, коли вони відвідують сторінку в Медійній мережі.

Якщо хтось регулярно відвідує сайти в певній категорії, він буде доданий в список людей, які, за словами Google, «зацікавлені» в цій категорії.

Через це користувач може дивитися на що завгодно, коли з'являється ваше оголошення, якщо він знаходиться на сайті в Медійній мережі.

Ви можете переглянути інформацію, яку Google зібрав про вас, в розділі «Мій обліковий запис».

Мій обліковий запис Google

Поєднання різних методів націлювання

Через плюси і мінуси різних методів націлювання, перевірений підхід полягає в їх поєднанні.

Коли ви застосовуєте більше одного методу націлювання до групи оголошень, ваші оголошення будуть відображатися тільки для людей, які відповідають обом критеріям таргетингу.

Хоча ваша реклама буде отримувати менше показів, ви будете знати, що ваші оголошення будуть показуватися людям, які дійсно відповідають вашому ідеальному профілю клієнта.

Наприклад, ви можете використовувати таргетинг на теми і інтереси.

Щоб уточнити, якщо користувач відвідує сайт в рамках обраної вами теми і він також знаходиться у відповідній категорії інтересів, ви знаєте, що користувач постійно читає цей контент. Це гарантує, що у вас буде більше шансів залучити відвідувачів потрібного типу, ніж якби ви використовували тільки тему або інтерес.

Оптимізація реклами в Медійній мережі Google

Як забезпечити максимальну віддачу від кампаній медійної реклами?

Ви повинні ставитися до своїх медійних кампаній так само, як до пошукової реклами (або будь-якого іншого цифрового каналу).

Знаходьте час, щоб регулярно перевіряти їх ефективність, особливо якщо ви використовуєте автоматичні місця розміщення.

Використовуйте кращі KPI для вимірювання і управління вашою рекламою в Google Рекламі. Потім скоректуйте таргетинг, бюджети і оголошення на основі отриманих даних.

Скористайтеся цим дієвим контрольним списком оптимізації:

1. Виключіть нерелевантні аудиторії.

Частина розуміння того, ХТО є клієнтом вашої мрії, також включає розуміння того, ким вони НЕ є. Ми говоримо про негативні персони.

В Google Рекламі ви можете виключити аудиторії, які не мають відношення до вашого бізнесу, що допоможе вам скоротити витрати і підвищити ймовірність того, що ваша реклама приверне кліки від потрібних людей.

2. Виключіть нерелевантні категорії.

Так само, як ви можете націлити на місця розміщення в Медійній мережі Google для показу своїх оголошень, ви також можете виключити категорії і місця розміщення, в яких ви не хочете показувати свою рекламу.

3. Виключити мобільні додатки.

Чи вигідно показувати рекламу в іграх і музичних додатках вашого бренду? Можливо немає.

Коли хтось користується мобільним додатком, він або хоче розважити себе, або виконує дуже конкретне завдання.

Якщо хтось натискає на рекламу, швидше за все, він зробив це випадково, що може швидко знизити ваш бюджет.

Перестаньте витрачати гроші на випадкові кліки і виключіть мобільні додатки зі своїх кампаній.

Як виключити мобільні додатки:

Перейдіть в панель управління Google Реклами, виберіть вкладку «Місця розміщення» і натисніть «Винятки».

Виключити мобільні додатки Google ads

Натисніть «Додати виключення місць розміщення», потім введіть назви будь-яких додатків або сайтів, які ви хочете виключити.

На додаток до більших зайдіть в Google Analytics, щоб дізнатися, відправляють вам інші додатки велику кількість кліків.

виключення місць розміщення Google ads

4. Перевірте ефективність реклами.

Перевірте ефективність своєї реклами і виключіть те, що не працює. Наприклад, якщо ваші оголошення неефективні в певних географічних регіонах, виключіть ці регіони зі своїх кампаній. Потім оптимізуйте якомога більше груп оголошень.

5. Використовуйте розширення "Дзвінок після натискання".

Додавання номеру телефону до ваших оголошень може значно підвищити CTR. Це просто означає, що, коли відображається ваш номер телефону, люди можуть натиснути кнопку, щоб зателефонувати до вашої компанії безпосередньо.

Використання розширення "Дзвінок по рекламі" сприяє більшому залученню клієнтів в вашу рекламу і збільшення шансів на миттєві конверсії.

Для Вас

У цьому керівництві не описано все, що ви можете і повинні робити з медійною рекламою Google. Йдеться про надання вам важливої інформації, необхідної для початку роботи прямо зараз.

Ви дізналися, як працює Медійна мережа Google, як вона може допомогти вам залучити більше ваших ідеальних клієнтів і що вам потрібно зробити прямо зараз, щоб запустити рекламну кампанію.

Ми знаємо, що це може бути приголомшливим. Ось чому, якщо вам потрібна допомога на початку роботи з контекстно-медійною мережею Google або ви хочете поговорити з гуру Медійної мережі про створення довгострокової стратегії зростання, ми готові допомогти.

Компанія Mas Agency готова допомогти тому що хоче, щоб якомога більше підприємств отримали вигоду з потужності Pay Per Click.

Ця пропозиція включає в себе одного з наших експертів з цифрових технологій, який перевірить вашу поточну присутність в Інтернеті і в пошуковій мережі. Ваш гуру швидко розкриє основні можливості зростання і намітить шлях до швидких і цільових результатів. Натисніть тут, щоб дізнатися більше!

КЕЙСИ

01 / 15
Facebook БФ
«Разом для
України»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
Нова
стратегія
Києва
Політична підтримка
в Інтернеті
Google-реклама
Сайт Діти ми
встигнемо
Розробка сайтів
Instagram
«Новопечерські
раки»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
Facebook
Андрія
Одарченка
Політична підтримка
в Інтернеті
Політична підтримка в Інтернеті
Instagram
«RINNOVO»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
wellcrypto
Google Search
Google Search
парк
осокорки
Google Search
Google Search
діти ми
встигнемо
Google Search
Google Search
Сайт Парк
Осокорки
Розробка сайтів
Розробка сайтів
Сайт
Wellcrypto
Розробка сайтів
Розробка сайтів
Сайт
Владислави
Молчанової
Розробка сайтів
Розробка сайтів
rinnovo
Google Search
Google Search