Instagram підтвердив тестування реклами, яку не можна пропустити
Instagram підтвердив, що дійсно тестує рекламу, яку не можна “скіпнути”. Ці нові рекламні оголошення містять таймер зворотного відліку, який не дозволяє користувачам продовжувати перегляд контенту в додатку, аж доки вони не закінчать перегляд реклами.
Таку рекламу ви можете спостерігати у безкоштовній версії YouTube, де перегляд рекламних оголошень є обов'язковим перед та під час відображення основного відео. В цілому, такі зміни виглядають досить логічними, оскільки за останні роки Instagram трансформувався у платформу для обміну відео, завдяки таким функціям, як Stories та Reels, а не лише для обміну фотографіями.
Представник Meta TechCrunch повідомив: «Ми завжди тестуємо формати, які можуть принести цінність для рекламодавців. За умови виникнення офіційних змін у продукті, які можуть з’явитись в результаті тестування, Instagram надасть оновлення».
Користувачі невдоволені такими змінами. Так, один з користувачів соціальної мережі опублікував знімок екрану в своєму акаунті, зазначивши, що додаток зупинив його від прокручування далі, доки не завершилась реклама. Деякі користувачі зазначають, що не будуть користуватись додатком, якщо такі зміни будуть внесені. Крім того, коментатори припустили, що це рішення викликане потребою збільшити взаємодію з рекламою, що шкодить користувацькому досвіду.
Зауважимо, що згідно даних, які містяться на користувацьких скрінах, якщо натиснути на іконку інформації поруч із рекламним оголошенням, з’явиться повідомлення: «Ви бачите рекламну паузу. Рекламні паузи — це новий спосіб перегляду реклами в Instagram. Іноді вам може знадобитися переглянути рекламу, перш ніж продовжити перегляд».
Instagram не повідомив, де саме в додатку з'являються рекламні паузи і чи тестується ця функція глобально. Проте, знімки екрана показують, що рекламні паузи з'являються у стрічці під час перегляду відеодописів. Поки що більше інформації щодо нововведень соціальної мережі немає.
Наразі функція лише тестується, але це демонструє, наскільки Meta готова змінювати основний користувацький досвід на користь збільшення доходів від реклами.