Чому для будь-якого бізнесу важливо мати якісний веб-сайт?
50% клієнтів очікують, що будь-який бренд або компанія мають присутність в інтернеті, де можна отримати доступ до товарів чи послуг. Тому сайт – не лише візитка у віртуальному просторі, це ефективний інструмент конкурентної боротьби за клієнтів за допомогою цифрової реклами. Тож потрібно мати не абиякий сайт, а саме якісний сайт. І в цьому допоможе компанія Mas Agency (агентство з інтернет-маркетингу, яке працює з 2018 року).
Потрапивши на сайт, будь-хто витрачає менше секунди, щоб визначитися, цікаво на сторінці чи ні, що саме тут пропонують. Індивідуальний дизайн та візуальна привабливість – це «гачки», за які «чіпляється» увага. Але щоб гість веб-сторінки став клієнтом, цього замало. Необхідні ще:
- цікаві та корисні тексти, у яких є заклик до потрібної дії (наприклад, якщо сайт – інтернет-магазин, то заклик зробити покупку); - інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, зручна навігація. При цьому обов’язкова чітка робота кожного функціоналу (усі посилання клікабельні, сторінки мають інформативне наповнення та відкриваються без помилок); - адаптивність до браузерів та пристроїв (80% користувачів інтернету користуються мобільними пристроями, тому сайт повинен бездоганно відображатися на екранах смартфонів та планшетів різних моделей та виробників); - безпечність сайту, відсутність уразливості (користувачу важливо знати, що його особлива інформація, якщо вона потрібна сайту у вигляді анкети чи контактної форми, форми для реєстрації, надійно захищена).
Усе це є. Й досить, у вас якісний сайт?
Майже.
Мас Едженсі, або «магія» SEO-індустрії
Багато хто чув про SEO (і навіть про мета-заголовки, мета-описи, ключові слова та т.і.), але не всі знають, що усе це допомагає пошуковим роботам привести користувача інтернету на потрібний сайт чи, як кажуть фахівці, збільшити органічний трафік й підняти рейтинг у Google. Ознака якісного сайту – його SEO-оптимізованість, тобто коли спеціалісти «начарували» цікавість до нього саме потенційних клієнтів, а не випадкових людей.
У Мас Едженсі є усі інструменти, щоб дослідити потреби аудиторії у пошукових системах і зробити сайт SEO-оптимізованним. Але треба зауважити, що оптимізовувати сайт потрібно постійно, щоб аудиторія кожного разу знаходила його, коли шукає бренд, товари чи послуги, які продає чи надає компанія. Тільки тоді сайт буде завжди у тренді.
Як кажуть: «Ремонт не можна закінчити. Його можна лише призупинити». Це стосується й SEO-оптимізації, тобто про якісний сайт не можна доповісти, що він абсолютно завершений, бо постійно потребує оновлення.
Досить складно бути в темі новин SEO-індустрії, якщо ви не фахівець у цій сфері. Наприклад, алгоритми пошукових роботів часто змінюються, тому контент сайту, який ще вчора приваблював клієнтів, завтра може стати лише текстом чи картинкою, які не приносять користі. Ось чому для підтримки сайтів компанії встановлюють довготривалі стосунки з агентствами з інтернет-маркетингу.
Доступність бізнесу для споживачів експоненціально зростає з веб-сайтом, зробленим професіоналами, оскільки до нього можна отримати доступ будь-коли з будь-якої точки світу. Тому, не зважаючи на витрати, якісний веб-сайт від Мас Едженсі – це вигідна інвестиція.