Експерти «Mas Agency» провели тренінг із цифрових комунікацій для партії «Батьківщина»

На запрошення Вестмінстерської фундації за демократію (Westminster Foundation for Democracy) фахівці «Mas Agency» провели одноденний тренінг для комунікаційників обласних партійних осередків та представників центрального офісу ВО «Батьківщина». Захід мав на меті покращити спроможність політичної сили відповідати на новітні виклики в інформаційній сфері та допомогти команді вдосконалити свої навички взаємодії з виборцями у цифровому середовищі.
Під час навчання учасники отримали практичні знання щодо використання сучасних діджитал-інструментів у політичній сфері, формування ефективних меседжів та взаємодії з аудиторією в соціальних мережах. Вони також дізналися про адаптацію контенту під різні платформи, особливості політичного копірайтингу та роль штучного інтелекту в SMM.
Зокрема, керівник «Mas Agency» Олексій Захарченко розповів про сучасні цифрові інструменти для роботи політичних партій, які дозволяють ефективно аналізувати дані, оптимізувати рекламні кампанії та налаштовувати персоналізовану комунікацію з виборцями, співзасновник та фінансовий директор агентства Олександр Волков, висвітлив питання внутрішньопартійної комунікації в партіях, зокрема механізми управління задачами, поширення інформації та звітності, а один із провідних експертів «Mas Agency» Денис Мураховський в рамках свого виступу розкрив тонкощі політичного копірайтингу, зокрема створення переконливих меседжів, формування репутації політика в Інтернеті та роботу з кризовими ситуаціями.

«Вибори у США та Європі демонструють, що політичні комунікації постійно змінюються. Саме тому такі навчання важливі для українських партій, щоб вони могли впроваджувати найсучасніші технології у свої виборчі кампанії. Ми раді бути частиною цього процесу та допомагати партійним командам будувати ефективну комунікацію», – зазначив керівник «Mas Agency» Олексій Захарченко.
Отримані знання допоможуть партійним комунікаційним командам створювати якісний контент, підвищувати залученість підписників та розбудовувати системний підхід до онлайн-комунікації.
«Ми вдячні Вестмінстерській фундації за демократію за можливість об'єднати комунікаційні команди з усієї країни на цьому заході. Це був надзвичайно корисний досвід, що допоміг нам удосконалити свої підходи до цифрових комунікацій у політиці. Дякуємо організаторам і тренерам за професійний підхід!», – прокоментувала Олена Шустік, перша заступниця Голови Виконавчого секретаріату ВО «Батьківщина».
Зазначимо, що Вестмінстерська фундація за демократію була заснована у 1992 році з метою підтримки демократичних процесів у посткомуністичних країнах. Її діяльність спрямована на розвиток міжпартійного співробітництва, парламентської демократії та громадянського суспільства у різних країнах світу.

Команда «Mas Agency» продовжує працювати над інноваційними рішеннями у сфері політичного маркетингу, допомагаючи клієнтам ефективно реалізовувати свої комунікаційні стратегії у цифровому просторі. Тож ми відкриті до пропозицій для співпраці, зокрема по навчанню партійного активу.
Більше інформації про пропозиції «Mas Agency» щодо політичного піару в Інтернеті читайте за посиланням.